Sistema SEQUENT <
Sistema Blos Evolution <
Sistema Just <
Multivožtuvai BRC Europa <
NAUJIENA! Sistema SEQUENT 56 <
NAUJIENA! FLASHLUBE vožtuvų tepimo sistema <



SEQUENT: BRC daugiataškė nuosekli įpurškimo sistema

Sistemos taikymo sritis

Pagrįsta MTM BRC ilgalaikiu LPG dujų įpurškimo sistemų konstravimo patyrimu, naujoji daugiataškė nuoseklioji sistema yra naujausios technologijos dujų įpurškimo srityje, skirtos kontroliuojamam duju įpurškimui.

Sistema yra MTM BRC darbo rezultatas, siekiant prisitaikyti prie dabartinės ir ateities kartos automobilių technologinių reikalavimų ne tik privalomo aplinkos užterštumo standartų srityje, bet taip pat ir diagnostikos bei integracijos su originalia sistema srityje, pagal šiuolaikinių normų dėl EOBD reikalavimų.

MTM BRC atsakas yra sistema, pagrįsta elektriniais purkštu­kais (patikrintais pagal automobilių gamintojų standartus), užtikrinanti geresnę tiek elektroninę, tiek ryšio integraciją (per K nuosekliqjq liniją ir CAN BUS), bei mechanines ir dinami­nes automobilio charakteristikas.

Sistemos sudėtis

BRC daugiataškė nuoseklioji įpurškimo sistema susideda iš komponentų, įpras­tų automobilių gamybos srityje, tokių kaip: užpildymo prietaisas, rezervuaras, vamzdeliai, pasiekiantys automobilio priekinę dalį, duju uždarymo solenoidi­nis vožtuvas, GENIUS tipo reduktorius-garintuvas, purkštukai, guminės jungiamosios žarnelės, duju/benzino perjungiklis, duju slėgio ir temperatūros davikliai ir MAP daviklis; ir nauji komponentai, skirti saugumo užtikrinimui ir patobulinimui ar naujų funkcijų įdiegimui, tokie kaip: Europa multivožtuvas, Fly SF ECU.

Funkcijos

Degalų-oro mišinio sudėties valdymas užtikrinamas originaliu benzino ECU taip pat ir važiuojant dujomis (nuoseklaus tipo sistema). Dujų įpurškimo sistema naudojama tik valdymo parametro, nusiųsto iš benzino ECU į purkštukus, konvertavimui į ekvivalentinį dujų purkštukų parametrą. Visa diagnostika, atliekama benzino ECU, taip pat išlieka ir važiuojant dujomis (išskyrus benzino purkštukų valdymą, kurie yra atjungti, važiuojant dujomis), užtikrinant EOBD suderinamumą.

Konvertavimas iš benzino įpurškimo laiko į dujų įpurškimo laiką atliekamas prognoziniais algoritmais, leidžiančiais įpurkšti tikslų dujų kiekį į kiekvieną cilindrą atskirai.

Fly SF ECU matuoja dujų slėgį ir temperatūrą, ir pakoreguoja dujų įpurškimo laiką priklausomai nuo nuskaitytos reikšmės, tai leidžia praktiškai įpurkšti tikslų dujų kiekį, nepriklausantį nuo nedidelių slėgio ir temperatūros svyravimų. Sistemos nuoseklus veikimas užtikrina ir išsaugo strategijas, kurias naudoja automobiliu gamintojai, tokias kaip didelių variklio apsisukimų ribojimas (out-of-revs) ir degalų padavi­mo (cut-off) valdymas, važiavimo valdymas, purkštukų išjun­gimas (cut-off) cilindrams, kur atsiranda klaidinga kibirkštis.

Benzino įpurškimo laiko-dujų įpurškimo laiko konvertavimo diagramos yra variklio apsisukimų per minutę (rpm) ir absoliutaus slėgio įsiurbimo kolektoriuje funkcijos ir yra automatiškai keičiamos savaiminės adaptacijos strategija, kuri stebi abiejų sistemų susidėvėjimą. Tuo būdu mes užtikri­name, kad dujų sistemos elgesys momentiškai atkartoja konkretaus automobilio, kuriame ji įrengta, elgesį.

OBD suderinamumas užtikrinamas nuoseklaus tipo sistemos darbiniu principu ir daviklių bei elektro-purkštukų diagnos­tika, kurią atlieka duju ECU. Tuo atveju, jei sugenda koks nors automobilio originalus komponentas, benzino ECU galės jį reguliariai diagnozuoti, o sugedus dujų įrangos komponentui dujų ECU nedelsiant perjungs variklį darbui benzinu, užtikrindamas aplinkos užteršimo lygį ir apsaugodamas katalizatorių, variklį ir kitus elementus nuo bet kokio gedimo.

Tokiu būdu, automobilis visuomet galės važiuoti pagal OBD normas ir dirbti pagal OBD taisykles.

Vairuotojas nedelsiant informuojamas apie automatinį perjungimą į benziną specialiu garsiniu signalu ir optiniais signalais.

Automatinis perjungimas į benziną įvyksta ir baigiantis dujoms, todėl tai yra labai patogu ir saugu vartotojui, kuris gali ir toliau važiuoti be jokių rūpesčių ir nejunginėdamas perjungiklio.

Perjungimas iš vienų degalų į kitus įvyksta nuosekliai. Remiantis patentuota strategija, Fly SF ECU gali valdyti perjungimą taip, kad perjungimas vyktų vienu metu tik po vieną cilindrą, todėl degalų perjungimas išlieka nepastebi­mas bet kokiomis važiavimo sąlygomis.

Ypatingas dėmesys buvo kreipiamas į tai, kad būtų gauta paankstinto duju padavimo sistema su maksimaliais techno­loginiais pasiekimais, kuri tuo pačiu turėjo būti ir universali bei paprasta naudoti. Dėl šios priežasties SEQUENT yra „atvira" sistema, kuri gali būti naudojama tiek automobiliuose, kuriems jos pritaikymą numatė BRC, tiek ir kituose automo­biliuose, kur ji gali būti sumontuota patyrusių montuotojų.

Siekiant gauti paprastą ir patikimą sistemą, būtų įdiegti visi automobilių gamintojų pageidavimai (filtrai, vandeniui nelaidūs sujungimai, apsaugos nuo neteisingų sujungimų irt.t.).

Nuoseklusis įpurškimas SEQUENT leidžia gauti puikius rezultatus, kalbant apie aplinkos teršimą, tuo pačiu užtikri­nant labai gerą automobilio valdymo lygį.

Maitinimo galingumas yra virš 30 kW kiekvienam purkštukui, galima valdyti iki 8 purkštukų, iš viso 240 kW, atitinkančiuose 326 HP. Sistema gali būti sumontuota tiek automobiliuose su įpurškimu, tiek ir su turbininiais varikliais.


KOMPONENTŲ CHARAKTERISTIKOS

LPG GENIUS Reduktorius/garintuvas







Vieno laipsnio tipo reduktorius
Išėjimo slėgis:
120 kPa - 150 kPa veikiant diafragmą
įsiurbimo kolektoriaus slėgiui
Reduktoriaus galingumas - 140 kW


Elektrinis purkštukas Keihin


pagamintas HONDA GROUP(Japonija)
Viršutinis degalų padavimas
Teflono vožtuvas
Charakteristikos:
1,25 / 3,5mH 20°C
Dažnis: 15g nuo 50 iki 400Hz
Temperatūra: -35°C÷120°C
Įtampa: 6,3V÷16V
Sandarinimas: guma tarp metalo
Triukšmas: <90Db
Reglamentas: E67-01; R110


FLY SF elektroninis valdymo įrenginis



Automobilinis mikroprocesorius 32 bit 20MHz
Darbinė temperatūra: -40°C÷125°C
Hermetiškas
Automobilinių normų išlaikymas apsaugant
įėjimo ir išėjimo signalus
Darbinė įtampa: 6,3V÷16V
Diagnostinės jungties suderinamumas su EOBD
Susijungimas ir programavimas PC pagalba
Susijungimo palaikymo protokolas KWP2000
Palaikomas CAN 2.0 ryšys
ECU yra trijų versijų :
4 purkštukų versija su viena jungtimi
6 purkštukų versija su dviem jungtimis
8 purkštukų versija su dviem jungtimis
Integruotas purkštukų cut-off
Integruotas uždegimo kampo korektorius
Galimas R.P.M signalo skaitymas nuo
alkūninio veleno daviklio


FJ1 dujinės fazės filtras


Keičiamas filtras
Charakteristikos:
35 kPa su Q = 18000NI/h
Reglamentas:
E67-01; R110




KOMPIUTERINĖ PROGRAMINĖ ĮRANGA

SEQUENT yra universali sistema BRC sukurta interfeiso programos dėka. Nešiojamų PC programa leidžia susisiekti su Fly SF ECU ir pasiekti jo visus funkcinius parametrus.

FLY SF ECU programavimas

Dujų ECU programavimas, kuris yra būtinas, norint tiksliai suderinti automobilį su dujų įranga, yra paprastas ir greitas, kuomet kartogramas galima gauti iš BRC tinklapio, vietinio dilerio, ar turint jau anksčiau sukurtą. Tuo tarpu ši paprasta ir greita procedūra leidžia nepriklausomai sukurti kartogramas tiems automobiliams, kuriems jų negalima gauti iš kitų šaltinių.

Derinimas

Kartogramų tobulinimas, važiavimo sąlygų ir, kuomet būtina, galios optimizavimas, įvairių automobilių diagramų derinimas yra prieinamos funkcijos. Aukščiau išvardintų derinimo ypatybių dėka montuotojas gali tiesiogiai pasiekti daugybę derinimo parametrų, kurie leidžia gauti puikius rezultatus net ir labai sudėtingiems automobiliams.

Diagnostika

Diagnostikos funkcijų dėka galima lengvai patikrinti teisingo montažo ar gedimo priežastis. ECU įvesties ir išvesties gedimų patikrinimas, po kurio seka klaidos pranešimas, galimybė patikrinti elektro-purkštukus, siekiant patikrinti tikslų darbą, visų duomenų, susijusių su sistemos darbu, raidinis-skaitmeninis ir grafinis atvaizdavimas, padaro šią interfeiso programą instru­mentu, galinčiu supaprastinti sudėtingus dalykus.

Autonominis rėžimas

Eilė funkcijų, kurias galima patikrinti net ir atsijungus nuo Fly SF ECU, leidžia patikrinti ir pakeisti anksčiau įrašytus duomenis ir kartogramas, taip sukuriant archyvą ar pasiruošiant tolesniam darbui.

 






   
 
   e-sprendimas: